En vana

Det är lite svårt att göra bloggandet till en vana igen för på något vis så tänker man "åh, det här passar bra till bloggen" när man väl är inne i det. Mina dagar bara passerar just nu utan en "bloggtanke" Bra eller dåligt, ja det får mina läsare avgöra :-) Just hemkommen från styrelsemöte, min förening har haft möte med grannföreningen... God rulltårta bjöds det på! Nu ska jag sätta mig in i hur kameran fungerar och hur man laddar in bilderna i datorn, förmodligen är det bara att koppla in en sladd men man vet aldrig... Eller så ska jag så lite... Hmm, för er som undrar så har jag fått lite gröna fingrar! I år blir det ranunkler, lavendel, dill och ärtor! Tänk om mitt jag för 5 år sedan skulle läsa detta! Herregud! By the way, nya företagsideer dyker upp i min hjärna hela tiden! Är det någon som inte har något att göra men som vill så är det bara att slå en pling. Att inte fler människor står på egna ben är för mig ett under...¨:-)

Kommentarer
Postat av: Carin

Du skrämmer mig vännen.. vad i helvete är ranunkel?

2010-04-20 @ 21:17:01
Postat av: Erika

Trevligt att höra att det finns fler som får gröna fingrar med åren....:-) Jag skulle behöva din hjälp med en sak. Kan du höra av dig när du har tid. Kram

2010-04-21 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0