Förnyelse

Till min mans STORA glädje vill jag förändra lite här hemma. Bara liiite fick jag truga med :-) Eller ja, truga och truga, jag sa väl mest att vi skulle och så fick han hänga på! hahaha Töserna har fått omgjort i sitt rum, först och främst kom de hem till världens finaste lilla hus inne i deras rum. Bodins design och snickeri har tillverkat det medans vi var borta. Mycket uppskattat! Bild kommer...

Sedan tyckte jag att Thea skulle få en ny säng, att Elice behövde ett skrivbord, att de båda behövde bokhyllor och att vi behövde ett nytt matbord med tillhörande stolar... bara liiite...

Allt förutom matbordet bockades av idag. Tack pappan min för att du ställer upp med så kort varsel!

Nu väntar soffan med svensk TV! Lyx!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, ibland kan även klassisk svensk TV vara lyx! Vad härligt det lät att få fixa och dona hemma. Kram

2010-04-16 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0