Gröna fingrar, jag har verkligen fått gröna fingrar!

Ärtor, dill, ranunkel, luktört och lavendel... Få sorter, sjukt många krukor. Om allt blommar kommer vi simma i blommor här om några månader! Jag vet inte vad som hänt, helt plötsligt blev jag biten och av ett stort bett! Kanske är det åldern och huslängtan som ger sig uttryck i gröna fingrar .-)

Allt behöver man ju dock inte så själv. Två vita pelagoner fick följa med mig hem idag. De pryder just nu köksfönstret. Appropå kök, åh så jag vill köpa ett nytt köksbord och nya stolar. Åh, så jag vill det!



Den här gruppen som kommer från CHILLI www.chillistore.se vill jag ha. Tycker att den är så fin.


Förutom pelagoner fick Andreas Carlssons bok Live to win också följa med mig hem. Ska bli väldigans spännande att läsa den. Jag tycker om folk som vågar och vill. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0