Ordning i kaos

Såklart bor vi alldeles för trång, 5st i en 3,5a. Vi måste och ska flytta men innan den dagen kommer ( jag letar på hemnet varje dag, har till och med föreslagit Alunda här hemma :-)...gick inte igenom...)så försöker jag bringa ordning i vårt kaos. På något underligt vis hamnar grejer inte där de ska och vissa grejer har inte ens någon plats... Hela soppan är dock som att dra, nej men okej, jag kommer inte på någon metafor! Jag som är retoriker kommer inte på en metafor! Åh! Jaja, ni vet, det jag vill säga är när man börjar med en sak så följer flertalet därtill även om man vill eller inte... Idag började jag med tösernas garderob, men då var jag tvungen att fixa mannens och sedan min egen och sedan toaletten och sedan skodelen... Köket måste omorganiseras och då följer alla papper som borde sitta i pärmar men som ligger i "prydliga" högar i en låda och... Suck! Men, ordnig ska det bli! Ska dyka ner i röran igen. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0