06.40 och jag är redan duschad och påklädd...

img_1059 (MMS)

06.40 och jag är redan duschad och påklädd! Jag vet att det här är vardag för många men för mig har det inte varit det de senaste två åren. Missförstå mig rätt, jag har varit uppt tidigt, väldigt tidigt men då har jag blivit väckt av en tös. Nu, idag, väcktes jag av klockan! Inskolning och dagisstart står på vårt schema idag och förhoppningsvis ett besök hos en kiropraktor. Det är något helt otroligt hur ont det gör i ryggen. Jag kunde inte vända mig i sängen och utan överdrift tog det 10 min att ställa mig upp och då hjälpte mannen min ändå till!


Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till! Vi har också haft inskolningsdag idag, Alvin var överlycklig över att inte behöva gå hem igen så känns som det kommer bli en lätt inskolning. Kram

2010-08-16 @ 12:50:12
Postat av: Frida

Oj det var inte illa! Kom ni i tid till förskolan då ;)?

2010-08-16 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0