Det är så roligt, jag skulle kunna skriva ...

img_0941 (MMS)

Det är så roligt, jag skulle kunna skriva en hel bok om det fantastiska i det hela - campinglivet alltså. Det blir meckigt att göra i SMS så ni får hålla Er till tåls men förvänta Er texter om stil, eller snarare saknaden av den. Fick fina kläder inte plats i husvagnen? Text om tältandets förträfflighet, eller hur var det nu? Vem, på riktigt tycker om att tälta? På riktigt alltså. Och absolut några tankar kring det härliga i att stå på rad i ett kallt lite fuktigt hus och dregglandes borsta tänderna tillsammans med 8 främmande kvinnor... Jajamen, det blir när fingrarna vilar på tangentbordet igen. Nu ska jag krypa isäng, 5 pers på 10kvm inklusive kök och badrum, det är vad jag kallar compact living och semester! God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har sin charm.......... :-) Kram

2010-08-10 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0