Haveri, igen!


Man tror knappt att det är sant, men det är det, jag är förföljd av mobildjävulen, på riktigt! Tror att jag har haft problem med de senaste 5 mobilerna jag haft. helt fantastiskt jobbigt och irriterande.

Idag besökte vi Säterdalen. Ett jättefint ställe för barn, vuxna med för den delen. Där finns en fäbod som har en hel massa djur, kalvar, får, kaniner, gätter kycklingar och ponnysar springer alla omkring fritt. Total lycka för mina barn. Sen finns där även en stoooor lekplats och små bäckar att plaska och bada i. jättefint och absolut värt ett besök.

Nu, grillning!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad spännande det lät! Det ska jag & lillkillen satsa på, om inte i år, så nästa år! Vilken otur du har med mobiler gumman! Kram

2010-08-01 @ 19:47:52
Postat av: Emma

Hej. kul att du tittade in hos mig. Timmervägen ligger i Falun, tror dom har sommarstängt nu men annars har dom öppet på lördagar, dom hade två onsdagar med kvällsloppis annars är de lördagar som gäller. Jo meandalice här en härligt blogg och dom har en fin loppis. Varit ditt två gånger i år. Ja loppis är inte fel, vart bor du ? hade gott!kram Emma

2010-08-01 @ 23:12:49
URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/
Postat av: Catalina

Vad gör du med dina mobiler? Jag har inte behövt lämna in en mobil på bra länge nu.... ;)

2010-08-02 @ 08:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0