Min man, ibland blir det lite suddigt...

Se hela bildenMin fantastiska man, han ser inte dåligt och behöver absolut inte glasögon, ja förrutom när han läser då förståss. Att han inte vill köra bil när det är mörkt ute eller regnar hör inte hit, för dåligt ser han inte och glasögon behöver han absolut inte.Se hela bilden

Men, när han läser, ja då kan han tycka att det är lämpligt med ett par. Så igår kväll när jag kröp ner låg han redan där och läste. Jag kröp under täcket och nära och började skratta. Ibland är min man subtilt rolig, men igår kväll förstod han inte vad jag menade, alls. Jag skrattade ännu mer och frågade om boken var bra och om han såg vad som stod. Nja blev svaret, det e lite suddigt... Hmm, kan det vara för att du saknar glas i glasögonen?! han tog av sig dem och tittade och kände, Det kan vara därför...

Se hela bildenSå, på fullaste allvar hade han läst några sidor i boken, upplevt att bokstäverna var lite suddiga men absolut inte märkt att glasögonen saknade glas!

Såklart att han inte behöver ett par nya och han behöver dem absolut inte i vardagen, hur kan man ens föreslå det? :-) Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Frida

asg nej men inte ser han dåligt heller, absolut INTE!

2010-08-31 @ 19:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0