Mitt hus ger så fint ljus! Idag fångade vi...

img_6807 (MMS)

Mitt hus ger så fint ljus! Idag fångade vi verkligen dagen. Vid middagen pratade vi om värmen och önskade oss nära en sjö. Tänk om vi hade haft vatten nära... Mäh, hur bekväm får man bli? Reser vi oss nu och åker direkt är vi vid vatten om 20 min sa min man. Sagt och gjort, vi lämnade maten på bordet, plockade ihop badgrejer och åkte. Så genom vårt kvällsdopp fångade vi verkligen stunden. Åh, vad jag gillar när vi gör sånt här. Det gäller att fylla på minnesbanken så att men har något att tänka på när själen fryser. P.s imorgon är jag på kollektionsvisning för lolas höstkläder! Maila mig på [email protected] om du vill få mitt nyhetsbrev och få se kollektionen :-)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad du är gullig. Du får låna precis hur många bilder du vill och tack för dina rörande ord. Vi blir så glada :) Tusen Tack! Kram på dig Ps. Är du neråt Skåne? Då får du ju komma in i någon av butikerna så vi får träffa dig i verkligheten :)

2010-08-14 @ 00:47:55
URL: http://www.meloa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0