Skönhet för pengar

Man ska omge sig med vackra ting, livet blir lite ljusare och gladare då.

Hulda

Den här fina plånboken från meloa skulle få mig att le varje dag! ...kanske skulle jag vilja spendera liiite mer pengar också... :-) för 199 pix är den din, eller min!

meloa har en webbshop nu så nu kan alla handla där! www.meloa.se

Vet att jag har skrivit om meloa förr men jag gör det igen för jag älskar verkligen företagsverksamheten i dessa tjejer. Initiativrika och drivande. De kommer att gå långt, snart finns säkert meloa i fler städer än bara två!

Kommentarer
Postat av: catta

haha va skoj jag kollade på meloa igår kväll och tittade med på plånblöcker, men jag fastnade för den som heter "natti"

2010-08-14 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0