Fru ordförande

Det är verkligen märkligt hur det där med sunt förnuft är så vitt skiljt i uppfattning om rätt och fel från människa till annan. Kan man ens använda det begreppet? Att inte tända sin cigarett inne i hissen även om man är på-väg-ut kan jag tycka hör till sunt förnuft. Det fattar man väl... Nej, det kan jag berätta att man inte gör. Må så vara att det är någon som inte bryr sig men va fasiken, varför inte då?? Vi pratar om en tidsspann om max 25 sek. Suck!

Fru ordförande har skrivit ett nyhetsbrev. Slutfrågan, Tydligare än så hör behöver jag väl knappast vara? Bra!

IDIOTER!

Happ, då var det sagt.


...jag är inte bara elak, jag spar pengar också, 139 000 bara på en post jämfört med föregående år!


Kommentarer
Postat av: Erik

BRA JOBBAT!!!!

2010-12-08 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0