Typ A


Typ A person, ditåt lutar jag... Ingen nyhet kanske men jag fick verkligen bevis på det igår när jag körde till Sthlm. Det var länge sedan jag körde dit nu, i mitt tidigare liv (läs innan barnen) levde jag större delen av min tid i bilen, på väg. Jag körde alltid och jämt och jag körde längre sträckor. Jag kör alltid och jämt nu med men bara korta snuttar. Men så igår, på E4an strax utanför Väsby slog Aet till. Tre filer och en hel hög med idioter på vägen. Varför förstår inte större delen av körkortsinnehavarna hur man kör på en trefilig väg, VARFÖR? Vad är det som är så svårt? Vad är det som gör att de om de nu mot förmodan inte vet hur man ska tänka kan klura ut det? Hur kan det vara så svårt? Jag blir otroligt irriterad. Hellst av allt skulle jag vilja stanna varenda en och berätta hur det är tänkt. Idioter!


Bild lånad från http://www.bmvbs.de/Bild/original_985075/HGV-driving-on-the-Autobahn.jpg

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; tack för tipset!

2010-01-28 @ 19:51:46
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0