Haveri!


Min mobil har havererat igen! Till en början helt och hållet. Då började paniken smyga sig på, dels för att jag var utan min älskade mobil men också för att jag är ensam i stugan med töserna... känns lite tryggare om man kan nå någon ifall det skulle behövas... Men så på något vis löste det sig till hälften. Nu kan jag ringa och svara på samtal. Så om du inte får svar på ditt mess eller om bloggandet blir lite magert så beror det på haveriet. Vi åkte in till Kupolen för att försöka fixa problemet men tydligen kunde de inte, lösningen stavas s k i c k a i n p å r e p a r a t i o n och det tar 3-4veckor. Det får bli när vi kommer hem igen.

Nu, duscha töser, lägga töser och sen lite loppispyssel... :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

oh no! hoppas att det kommer gå bra att blogga iaf, vill INTE vara utan er här!

2010-07-28 @ 00:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0