jaha, det är bevisat

Ok, nu är det bevisat. Jag är lat, eller, jag väljer den enklaste vägen. Bloggen är ett bevis på det. Innan mobilbloggandet var jag flitig, jag tog bilder med kamera eller mobil och förde över bilderna varje kväll för att kunna blogga. Men nu, nu när mobilbloggningen entrat mitt liv har jag inte ens en tanke på att meckla med kameror och sladdar. Så ett inlägg per kväll, utan bild, får duga.


Dagen idag har varit strålande. Solen har skinit hela dagen och gjort oss lyckliga. Vi var dock lite sega hela högen, vi har ingen direkt rutin här i stugan så sovtiderna på dagen uteblir ibland och läggdags skjuts på också. Resultat, väldigt trötta dagar... Vi skrotade runt på förmiddagen och tog oss en tur till Gustafs och Sussis loppis på eftermiddagen. Hon har en såå fin loppis. Inte en massa skräp inslängt utan fina grejer och framförallt riktigt snyggt fixat. Dessutom så flyttar hon om och "skyltar" om till varje onsdag då loppisen äger rum. Sånt gillar jag, mycket!  Besök hennes blogg www.meandalice.blogspot.com En tur till Torsång och sedan lite matshopping innan hemvändande igen. En lugn och bra dag helt enkelt.

By the way, om jag skulle köpa en ny stuga i Dalarna så skulle det absolut vara en i Torsång. Där är magiskt vackert.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, du är verkligen lat!! Gör ju ingenting om dagarna, har inga idéer och dom få idéer du får förverkligar du aldrig! :-) Kram på dig

2010-07-28 @ 20:03:25
Postat av: gotteochvi♥

sv; åh, tack så mycket!

2010-07-28 @ 21:13:35
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bara älskar Torsång,kanske för att jag har gått i skolan där och bott hos min faster som bodde övan på cafet.Kram vi kanske ses något när vi kommer ner.



2010-07-29 @ 10:58:54
Postat av: christina lindberg

Ursäckta men det är christina som skrev förra innläget

2010-07-29 @ 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0