Musik

Jag kollar på Cattans blogg www.atcats.blogg.se och inser att det är mycket som man inte hinner med när barnen entrar ens liv. Musik tillexempel. Jag brukade vara bra, när jag bodde i Boston (Joakim! :-)) var jag bra, jag visste det mesta om min genre. Nu vet jag ingenting! P4 står på här hemma och Cookies and beans spelas på youtube. Så långt sträcker sig min kunskap... Eller, justja, Robyns nya är jag med på, vilket för övrigt är kalas, men inget mer! Skandal! Och inte finns tid att botanisera heller. Jag håller tillgodo med det som P4 levererar och ni som lyssnar på det vet ju att nyhetsvärdet där inte direkt är stort...


By the way, lyssna på klippet Cattan lagt in sist. Bra!

Kommentarer
Postat av: cattan

ja visst är den bra, jag blir så glad av den låten, hela hennes skiva är bra!!! :)

2010-06-23 @ 11:41:32
Postat av: Veronica

Så har jag alltid haft det, noll koll på musik, men det stör mig inte alls, jag har dock full koll på arbetstidslagen :-)

2010-06-23 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0