Klaras dop




I helgen är vi bjudna på dop. Lilla Klara ska döpas uppe i Dalarna. Jag gillar ju såna tillställningar så det ska bli väldigt trevligt. Mannen min är inte lika entusiastisk... hmm...:-)




På nätet hittade jag en jättesöt sida, www.trollatingblogg.blogspot.com som hade finfina handsydda presenter. Jag beställde ett litet hjärta till Klara som kommer med posten på tisdag! Kolla in deras får. To die for! Det är så mycket roligare med ett specialsytt gosdjur än ett dussinproducerat och när priset inte skiljer sig alls är ju saken verkligen inte ens en fråga.

När jag ändå orerar... Nätet är ju en helt fantastisk uppfinning :-) Rent handelsmässigt sett finns det ju inte ens en anledning till att inte pröva lyckan om det är så att en liten entreprenör inom detaljhandeln bor inom sig. Helt ärligt, jag tror att jag ska! :-) Tycker ni det?

Kommentarer
Postat av: Frida

Kör!

2010-05-09 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0