Mobilblogg

Ok, så jag har kommit på det... Mobilbloggandet alltså. Jag e ingen fena, inte än. MIna bilder hamnar på sniskan och jag kan bara skriva text i rubrikfältet... Hmm, ska kanske kolla upp det där eller rättare sagt vänta tills Cattan talar om för mig hur jag ska göra...

Picknick och tomttittande stod på schemat idag. Riktigt trevligt. Nu är det dock tvättstuga, det kan ju sålla sig till det mindre upplyftande aktiviteterna.

Har hittat ett nytt märke som, när jag hamnar på grönare kvist, kommer att bli mitt husmärke! hillevi of sweden check it out!


Kommentarer
Postat av: catalina

jag fattar heller inte hur man gör med texten, för min text hamnar också i rubrikfälltet

2010-05-02 @ 21:53:08
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0