Vel och fel?

Man kan ju egentligen undra vad syftet är, mitt syfte att skriva här. Mest blir det messade bilder på mina töser eller mitt nyfunna intresse (hmm) mina odlingar. Värdet i det. Substansen? Nja, den är väll knappt påtaglig. Ni vet, som med allt annat i livet, om man återkommer till en tanke om att förändring vore bra och gör det oftare och oftare, ja då ska man slå till. Man ska förändra.

 Min grundtanke var att tipsa om bra saker och att skriva med tanke. Jag började bra, eller gjorde jag ens det? Men har fallerat å det grövsta. jag ska ta mig en sista tanke.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag må vara banal, men jag gillar det du gör. Vi bor så långt i från varandra o tydligen har båda tappat telefonen...... :-) Med hjälp av bloggen så får jag små glimtar av vad ditt liv innehåller. KRAM

2010-05-26 @ 22:43:16
Postat av: Frida

SLUTA INTE!

2010-05-26 @ 23:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0