Inspiration och heltäckningsmattor

Phu, nu e så en fullspäckad helg till enda. Att man kunde klämma in så många aktiviteter på en ynka liten helg hade jag inte kunnat föreställa mig men eftersom jag levt tillsammans med dessa bruttor förr så borde jag ha insett att det visst går. Vi har umgåtts dygnets alla timmar, hunnit med en bonfire, shopping, sightseeing, middag ute, drinkar, nattklubb (till kl fyra!!!), vernisage, katedral och ännu mera av allt och inget. Sova är det vi gjort absolut minst. Men jag antar att det är så det ska vara, speciellt när man ser varandra så sällan som vi gör.

Jag har fyndat lite, eller fyndat och fyndat, shoppat! :-) Carin gjorde detsamma, jag tror att hon var inne i en och samma affär i två timmar och ut kom hon med en sopsäcksliknande påse som hon sen fick släpa runt hela Bristol a la sopgubbestyle!

Hur som haver så älskar jag intrycken och perspektiven som en resa ger, även en sån här kort och till ett näst intill grannland. Tänk att så mycket kan vara så olika och annorlunda. Jag inspireras av tankesätt. Av stil och känsla. Mycket roligt och intressant. Självklart äcklas jag lite också... Heltäckningsmattor och smuts är det som verkligen verkligen sticker ut.

Nåja, nu väntar jobb i stora lass. kanske kommer lite bilder på shoppingen... :-) (vilken cliffhanger jag fick till, för visst läääängtar ni och nästan spricker av nyfikenhet över vad jag släpat med mig hem! :-))

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltid!!! :-) KRAM

2010-11-08 @ 21:22:29
Postat av: Frida

VISA!!!

2010-11-09 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0