Snickra och måla

Jag har länge varit på jakt efter en ny tvbänk. Sen vi entrade plattskärmstvvärlden har vår tvbänk varit ohyggligt för stor och jätteful (den har i och för sig alltid varit ful). Men efter mycket letande efter bänken/skåpet i mitt huvud ( :-)) fick jag inse välrdens begränsningar (hahaha) och ta saken i mina egna händer, eller ja, formulera orden tillhandling och lägga handlingen i min mans händer (hahaha igen)

Nu står så ett perfekt (ja, jag är mycket nöjd och rättar mig inte efter jantelagen) tvskåp hemma hos oss. Efter mannens snickrande återstår nu endast målning och tapetsering och det överlåter han till mig :-) Tänker även snickra ihop en liten "filtstege"... Om den blir bra så visar jag!

Nu, natt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är ju fantastiska! För bara 1 vecka sedan fanns ju inte ens den där hyllan färdig i ditt huvud! Kan man anställa er när man vill ha nått byggt eller ;)?



SPH

2010-11-10 @ 07:40:35
Postat av: Erika

Jag bara ler :-) Kram

2010-11-10 @ 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0