Älskade relationer!

Åh, vad man kan lära sig mycket om man vill!

Idag var jag på ett möte som inspirerade och fyllde mig med kunskap och aha-upplevelser till brädden! Detta får mig att inse att relationer av alla dess slag och interaktioner är superviktigt. Det är ju på något vis i mötet med andra som teori omvandlas till praktik. Ett liv utan andra eller för den delen samma männsikor blir ett begränsat liv. Faktiskt ur både positiva och negativa bemärkelser. Nu hade jag turen att vara på ett möte som gav mig information och möjlighet till utveckling som en direkt spinnoff. Hade mötet varit dåligt hade den direkta belöningen för mig ej varit en konsekvens men mötets karraktär hade ändock givit mig klunskap i görandets vad och vad inte.

i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0