Attans bananer!

Attans bananer, det e mitt nya. Vilket bra uttryck! :-) Testa vettja!

Just nu snurrar min värld fort. Det är mycket mycket på en och samma gång. 943 bolag att lägga in på jobbet idag plus texter att producera och etblera. Tjejkvällen på Fyrispark på onsdag. Möte för det ikväll och allt fix därtill. Det kommer att bli en superkväll! I alla fall är den det i mina tankar...Möte med "boende" i föreningen... ska bli intressant, ibland är det som ett dagis här och folk tror att de får bete sig hur det vill...Möte på dagis med pedagogerna och Lola. sa jag att jag har man och två barn också? :-)

Hahaha nu lät jag nästan överväldigad. Det är jag inte. Sån tur för mig att jag bestämmer över mig!

By the way, nån som vet när ekonomiskt ansvarig började innefatta plantering av ljung?

Kommentarer
Postat av: Erika

Attans bananer vad du har mycket för dig! Kram:-)

2010-10-25 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0