Phu, nu e det över!

Nu så är Tjejkvällen slut och över för denna gång. Eller för denna gång, blir det en till gång? hmm, nja, kanske. Jag tror att damerna, töserna,kvinnorna hade trevligt. jag tror att kvällen för publiken var lyckad. men, för min del. Nja. Jag värderar saker, glädjeämnen kontra arbetsinsats.

Glädjeämne 1. Jag fick stå på scen. Jag älskar att göra det. Att prata inför folk, det e verkligen mumma! Föreläsa, det är det jag ska göra. Måste bara hitta på något smart först så att jag har någonting att säga...

Glädjeämne 2. Jag sålde endel Lola. Framförallt så tror jag att jag hittade tre guldkorn till värdinnor och i min bok är det de som räknas. Guldkorn är sånna tjejer som gillar Lola. Inte sånna som bara handlar lite utan sånna som gillar Lola, som vet vad det handlar om, som längtar till nyheter och ny kollektion kommer. Det är guldkorn.

Arbetsinsats. Det har tagit mycket tid att förbereda denna kväll. Brev, mail, utställare, inbjudan, blogg och en hel hög med ännu flera mail, möte och till det kvällen i ära. Nej, jag har gjort för mycket för för lite.

I det fall det skall bli en kväll till så ska konceptet ändras lite. Jag ska fnula en smula. Möjligheterna är många om man vill att de ska vara det.

Nu, orderläggning och sedan jessica läggning.





Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Skulle bara lämna ett litet avtryck och önska en fin torsdag! Kram

2010-10-28 @ 12:04:37
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0