Ett PIP tips

Jag borde lagt till PIP Studio på min lista över märken som är jag. Nåja, här kommer det och ett litet tips. Jag siar att PIP kommer bli större och större i vårt avlånga land och för er som funderar på att bli ägare till en liten PIP så säger jag bara; köp direkt från deras hemsida! 

PIP Studio  är ett Holländskt företag som designar och tillverkar porslin, väskor och diverse pappersvaror. Färgglatt och inspirerande, ting man blir glad i själen av. Idag finns endel återförsäljare i Sverige, mestadels är det nätbutiker som köpt in PIP. Säkerligen kvinnor i 30+ åldern som startat en egen liten butik på nätet och säljer saker de själva tycker om. Fantastiskt tycker jag ( kom ihåg att rösta så att dessa nya företagare får fortsätta!) men påslaget på PIP är stort. Så, köp från PIPs hemsida direkt istället. Fraktien blir förvisso lite dyrare, ca 50:- mer än om du köper från ett svenskt företag MEN varan blir betudligt billigare. Betydligt.

www.pipstudio.com


PS hittar inga bilder ätt lägga in... Kolla hemsidan deras istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0