Utveckling

Fasen också, jag sitter här och försöker hitta ett konkret sätt att bearbeta en mindre lyckosam sida hos mig. Att ta första steget till en kontakt. Jag är bra på relationer, på att lyssna och prata så det är inte där problemet ligger. Det är precis innan. Det ligger i hejet och orden som följer. Jag har inga bra ingångar till samtal och det irriterar mig å det grövsta. Hur fasen tar man kontakt med människor man inte känner ej heller har träffat och får det till världens naturligaste sak? Såklart utan att vara påträngande...

Ok, ni är ett femtiotal som tittar in här varje dag. Nu behöver jag er hjälp! Hur gör jag?

Kommentarer
Postat av: Frida

Är DU dåligt på det?! Hade jag inte en aning om. Jag är oxå värdelös på det och ännu sämre på att vara social med okända människor, blir sämre för varje år som går...

2010-09-16 @ 13:42:18
Postat av: Annika

Förståt inte vad du menar, så som du kan snacka, hi hi?? Kram

2010-09-17 @ 13:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0