Sockersött!

Jaha, alla har vi laster. Min stavas S o c k e r. Gud så lätt jag blir beroende av socker och vad fantastiskt svårt det är att bli av med suget. Attans bananer vad jag får kämpa! Idag är tredje dagen och jag har varit duktig. Inget godis, inga kakor eller andra sötsaker. Ingenting, inte ens en glass hos mamma och pappa efter söndagsmiddagen. varför i hela fridens skall det vara så svårt. Jag tycker inte om att jag ej kan kontrollera min känsla när min rationella tanke är så klar. Men, livet ska väl inte vara lätt, det är väl det som är tanken... Hahaha, skämt å sido, baksidan av det myntet, att alltid kunna styra sina känslor vore ju å andra sidan förödande. Så, jag tampas med mitt sockersöta sug och hoppas på smalare tider! :-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är min last också! Så himla jobbigt att bli av med sockersuget. Nu vill man ju dessutom äta glass hela tiden... Jag har inte slutat men försöker dra ner på det...

SPH

2011-04-27 @ 15:16:30
Postat av: Anonym

Det blir bättre sen när vi börjar jobba ihop.

Jag är typ sockerlös :)

2011-04-27 @ 19:22:34
Postat av: Anonym

Det blir bättre sen när vi börjar jobba ihop.

Jag är typ sockerlös :)

2011-04-27 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0