Messini Design

En vän till mig, eller bekant eller, ja en ny vän kanske man kan säga,äh sak samma relationen, en vän till mig har just startat en egen web shop! www.messinidesign.se

Hon har varit egen sedan en tid tillbaka och sålt mycket via signerat och facebook. Hennes specialite är dalahästar, fantastiskt fina sådana. :-) jag har olika varianter och även hennes nya, målade plexiglashjärtan.

dalahästsmycke dalahäst





www.messinidesign.se



Denna klase glädje kom upp på hemsidan idag. Så fin!

bild

Förutom att karin, som driver Messini design, gör väldigt fina smycken så tycker jag att det är såå bra att hon vågar satsa på sin passion. Driftigt! Dessutom gillar jag unika ting som inte massproduceras. Kika in såklart, jag tror att ni kommer hitta ett helt hav med finsaker! :-)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tittade och hittade...... :-)

2011-08-11 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0