Landet, badande hästar och Alfons Åberg

Igår och idag har töserna och jag sportlovsledigt. Gårdagen spenderade vi ute hos Erika och Wilmer. Vi lekte, åt, lekte, fikade, bakade, provade kläder och pratade i massor. Det är något visst med vänner som man känt länge länge, man kan liksom prata om allt och ingenting behöver egentligen någon förklaring till varför. Jag vet hur hon fungerar och hon vet hur jag fungerar. .-) Lovely!

Erika har en jättespännande ide, eller projekt på G. Hon ligger i startgroparna till att förverkliga en dröm. Modigt och nödvändigt att våga förverkliga. Möjligheterna är oändliga!

Just i detta nu var tydligen alla plasthästar tvugna att bada... Töserna också såklart. Ihhhh!

Senare idag är det premiär, ja inte för bion men för töserna att gå på bio. vi ska tessta matinen med Alfons Åberg. Jag hoppas att det blir roligt. Jag har berättat om de sköna stolarna, det stora rummet, filmen och popcorna...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Erika

Berätta hur bion gick. Är sugen på att inviga min son i biomörkret. Tack för igår :-)

2011-02-25 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0