Juveler på en måndag! När jag kom för att ...

img_1703 (MMS)

Juveler på en måndag! När jag kom för att hämta Elice idag fick jag ett mycket fint halsband med tillhörande armband. Jag skulle absolut sätta på mig de båda direkt. -Titta mamma, det passar perfekt till din tröja! ( hmm, hon e 2 år... Fast de passade fint så hon vet vad hon talar om) Sedan säger hon att när jag kommer hem måste jag ta av mig de halsbandet som jag egentligen hade för det såg mycket konstigt ut att ha de båda tillsammans. Jag har fått konkurrens...


Kommentarer
Postat av: Erika

Söta Elice!

Du, tänk på att våra små juveler snart är 3 år! :-) Kram

2011-01-17 @ 20:22:00
Postat av: Frida

Det ska börjas i tid! Sådan mor sådan dotter...

2011-01-17 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0