Mamma fick en liten blå knubbig ängel som ...

img_2162 (MMS)

Mamma fick en liten blå knubbig ängel som hon bar på jobbet. Tydligen hade kollegor uppmärksammat den och till och med frågat vart den kom från. Ja, hon e ju min mamma så säkert har hon sockrat historien lite men jag tar fasta på intresset! Mamma frågade om hon fick ta med några knubbisar till jobbet och sälja och såklart!  :-) nu tillverkas dem! De finns i två storlekar, bakelse och tårta, alltså liten och stor. Finns det någon annan där ute som vill ha en ängel så är det bara att kommentera :-) pris? 50 för liten 70 för stor.  :-)


Kommentarer
Postat av: christina lindb

Klart jag vill, tror jag vill ha en liten vit om du har. Dom är så söta kram

2011-06-17 @ 22:39:49
Postat av: Erika

Intresse finns!

Om vi ses i sommar kan vi väl ta det då?

Kram

2011-06-19 @ 20:27:02
Postat av: Jocke

Till loppisen i sommarhagen?

2011-06-20 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0