Midsommarledig

Jaha, då var det midsommar igen! Detta år ser jag mest fram emot det för mina tösers skull. Vi brukar vara i vår sommarstuga i Dalarna över midsommar men detta år har vi fått vika oss för 14st "ungdommar" (de är snart 30)

Vi förpassar oss till Skinnäsviken istället. Det kommer såklart bli mycket trevligt. God mat med all säkerhet, min faster är en fena på matlagning, mycket lek för barnen med sina tremänningar och förhoppningsvis solsken.

Nu är det snart färdigjobbat för denna dag. Lite duktig har jag allt varit, några nollor sådär! :-)

Kommentarer
Postat av: Cattan

vadå snart... Vissa av oss har hela TRE

2011-06-21 @ 18:53:16
Postat av: Cattan

vadå snart... Vissa av oss har hela TRE år kvar tills 30....

2011-06-21 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0