40!!!!!!!!!!!!!

Idag mina vänner har jag köpt ett par nya byxor, i en efterlängtad storlek. Det går sakta men säkert! :-) Inte sedan gravidmagen med Elice har jag men glädje kunnat använda ett par byxor i storl. 40. Jag har självklart provat, jag har legat på sängen, dragit in magen och tänkt att de bara är nytvättade... Jag har hållit in magen lite men såklart inte orkat mer än några minuter. Men nu, nu kan jag ha 40 och bara vara! JA!!!!!!!!!!!!! Ett litet men fruktansvärt efterlängtat mål.


Kommentarer
Postat av: frida

grattis grattis grattis!

2011-03-07 @ 07:25:42
Postat av: Anonym

Ser man på. Suktiga du! Grattis!

Bra jobbat tjejen!

2011-03-07 @ 14:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0