Jag brukar köpa en maskara som är lite dyr...

img_1859 (MMS)

Jag brukar köpa en maskara som är lite dyrare, en för några hundralappar si sådär. Anledningen är främst ett sökande efter en maskara som ger mig det jag önskar och på så sätt har jag hamnat där jag varit fram tills igår. Min maskara var helt slut  och jag hade inte möjlighet att åka och införskaffa en ny så jag tog till en nödlösning à la Ica maxi. Jag har gjort det förr och det har alltid slutat i katastrof, för vattnig, för mjuk, dålig borste osv. Men så igår så träffade jag rätt! Jag fick hem en helt fantastiskt bra maskara. Testa ni med! Fint röd e den också! :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Underskatta aldrig Ica -:)

Kram

2011-03-15 @ 06:39:12
Postat av: Annica

Jag har en liknande en såndär, fast i svart. ;)

2011-03-15 @ 07:13:17
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-15 @ 19:40:08
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0