Det blir bättre och bättre dag för dag...

När ni läser rubriken, ser ni då en man klädd i vit kostym, hatt och käpp komma gåendes ner för en lång vit trappa? Tror att det står cancan-flickor längs trappan också? Ser ni det framför er? Det blir bättre och bättre dag för dag... Så länge hmmm hmmm brinner hmmm hmm hmmm....(sång) Kan det ha varit i Melodifestivalen?

Ja ja, hursom så går min kamp mot socker bättre och bättre för var dag som går! :-) Så skönt att jag tagit mig förbi de jobbiga första dagarna! Ett behov finns kvar, en liten sockerdjävul som lockar och viskar om vackra bakelser. Till och med att han har spelat på min bakvilja för att få mig att smaka lite socker, men icke! Fast det är lite märkligt, som med alla beroenden kan jag tänka, viljan av något, (jag vet att det låter som om jag proppade i mig godis hela tiden, varje sekund) men viljan att äta något. Kaka till kaffe, inte så mycket för kakans skull som för någontings skull. Jag äter frukt, äpplen och torkad mixfrukt. Jättegott (inget tjat om fruktsocker! Någon måtta får det vara!)!

Nu arbete med möjliheternas hemligheter!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du sätter ord på mina tankar och våndor! Jag har varit duktig. Sedan tog jag "påsklov". Vet du hur fort det är att var tillbka på ruta etT+ Svaret är - Fort!!! Jag förstår inte. Alla veckor, månader av slit raderas efert 4 dagar..... hua vilken makt begäret har!



Kram

2011-05-03 @ 11:41:30
Postat av: Bodypalace

trevlig blogg :)

2011-05-03 @ 12:38:12
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0