Nämen ok.

Jaha. Så var man med baddräkt!

Jag tog en sväng på lunchen för att hitta mig något läckert litet vattentåligt tygstycke att svassa omkring med på Bodrums stränder. En bikini var tanken. Jag letade, samlade på mig otaliga glittrande färgglada högar och jag provade, provade och provade. Allt lönlöst. Jag kan inte bära bikini längre! Omöjligt.

Vilka modeller jag än väjer så hänger, och dallrar och pyser det över alla salgs kanter både här och där. Jag är en levande geleklump. Tycker inte att jag är såå överviktig, jamenar 40 är väl en bra storlek (okdå, på vissa plagg 42) men ända. Fantastiskt farligt är det inte, men, det är som om huden har lossnat från stommen. Som om jag bär omkring på ett gelehölje som man kan modellera med. Det är inte snyggt.

Lösning. Baddräkt. Allt förpackas in och hålls till och med på plats av badräktstyget. Toppen!

Minus. Min bränna kommer att se hemsk ut! Nåja, jag blir ju mestadels rödaktig så sak samma.

Summa av Mumma. Jag är gammal och sliten OCH kan inte bära bikini längre. Njut medans ni kan ni som fortfarande platsar. Själv har jag gått över till andra sidan...

Lindex Shop Online - Baddräkt

Bt the way, det är denna skönhet som kommer att sitta klistrad på min hydda och hålla gelet mindra dallrende. Från lindex.

Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-05-18 @ 22:38:39
Postat av: mamma

Jättefin baddräkt!

Du kommer att se ut som en riktig badnymf

Puss ochn kram frånnnnnnnnn Mamma

2011-05-18 @ 22:40:39
Postat av: Erika

Du kommer snart tillbaka!

Eller så är det jag som lever kvar i blindo och borde ha gjort som de för länge sedan.......:-)

Baddräkten var kanonfin btw!

Kram

2011-05-19 @ 07:12:50
Postat av: Frida

Med en sån fin baddräkt kommer du vara snyggast på stranden!



Ses i morrn!!!!

2011-05-19 @ 07:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0