Töser



Vill bara visa, visst mina töser, men också de fina bilderna. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Catalina är en fantastisk fotograf! Åh vad jag gillar dessa ögonblicksbilder som är såå mycket finare än det uppstyltade -sitt fint-och-le-sött-mot-kamerna bilderna. Dessutom kostar det nästintill ingenting att förstora kort numera, tror att det kostar 29:- för en 30'40 bild. Fantastiskt fint att ha som tavlor hemma!

Catalina är lite svår att sparka igång, jag tjatar om marknadsföring men hennes starka sida ligger ej i att promota sig själv så nu gör jag det! Jag är suuper nöjd med hennes fotograferingar. Alla hennes kunder (jodå, hon har haft enhel del nu) är supernöjda. Ni ska se vilka fina paket hon gör och levererar bilderna i!

Så, vill du bli fotograferad? Dina barn? Ditt hem, din bil? Ja, allt vad du nu vill, dig själv och din man? Heeela din familj? Festligheter, bröllop, dop, namngivnig, födelsedag. Som present till någon i födelsedag eller kanske bröllopspresent till brudparet? Ja, vad som egentligen, fantasin sätter gränsen. Nå, vill du? Då kontaktar du Catalina!

[email protected]
www.atcats.blogg.se
eller lämna kommentar här så skickar jag dig vidare till henne

:-)

Kommentarer
Postat av: catalina

tack världens bästa blivande svägerska

2011-05-04 @ 13:16:32
Postat av: Anonym

JÄTTEFINA!

2011-05-04 @ 14:37:47
Postat av: Erika

Verkligen fina bilder! Tål att tänka på det där.... :-)

Tjing

2011-05-04 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0