Men, men, men ,men manly men, men ,men....

Män, detta härliga fenomen! :-) Jag träffar många män, massor. Jag träffar olika män, olika sorters, olika inställningar olika värderingar. Jag träffar många. Jag träffar ofta trevliga, skojfriska, charmerande män men jag träffar sällan guldkorn. Kanske har det med mig att göra mer än dem men sällan träffar jag dem som imponerar. Nu har ju jag min man och är alldeles oerhört nöjd men honom och jag hoppas att ni som sitter där med karlar känner att även era är bra. För få är de jag önskar ut på grönbete i denna åker igen! :-)




Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt med en uppdatering! Var så less på att se "Love em" varje gång jag tittade in.

SPH

2011-10-26 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0