När männen ändå är på tapeten

Eller relation snarare. Vi tittar på två serier hemma hos oss. Bonde söker fru och Ensam mamma söker. Lägg vilka värderingar ni vill i det men så ser verkligheten ut. Vi alltså, både min man och jag, och faktiskt är det min man som håller koll på när, var och hur! :-)

Hur som haver. Det som slår mig. Val och kval. Alla väljer det. Det är svårt yada, yada, yada. Rent spontant så känner jag att såå svårt kan det nog inte vara. Oddsen att de just i detta nu hittar 5st idealiska partners är väldigt liten, för att inte säga obefintlig. Det betyder att de ganska från start känner om det finns något guldkorn eller ej.

Jag är en sådan som förälskar mig. Jag faschineras och tycker om och jag gör det snabbt och lätt. Jag gör det ofta och i många. Men att därifrån ta steget till att ge av mig och att älska, nej där är steget milakliv och svårt att ta. Med denna analys så tror jag säkert att de attraheras av alla tänkbara partners, attraheras och faschineras men att det skulle vara svårt att välja vart kärleken ligger, om den nu gör det i någon vill säga, nej det tror jag inte på. Vad tror ni?

By the way så träffade jag en av "mammorna" i jobbet häromdagen och jag kan avslöja att det fanns en partner... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0