15 år sedan

Hmm, undrar om jag börjar bli gammal?... Igår samlades tillfälligheter och jag mindes mig tillbaka i tiden. Det var mörkt ute, P4 var på och på kanalen spelades dansband. Elice satt bak i bilen, tittade ut upp mot himlen och sa -mamma titta på alla sjärnor!

Dansband, mörker och stjärnor. Haha, det låter konstigt kanske men det är sant och jag drogs tillbaka till en skrinda med hö för länge sedan.

I min värld finns människor kvar, har man älskat eller tyckt om så har man. Givetvis betyder inte det att man gör det nu men att förkast människor man har tyckt mycket om verkar vansinnigt dumt. Det är inte lätt att hitta människor med guldkant så jag försöker i största möjliga mån att behålla mina hjärtan. Så har det turligt nog blivit med detta härta och dansbandsstjärnorminne och man. Jag ringde upp, berättade och vi skrattade lite samtidigt som vi kom fram till att det hela hände för minst 15 år sedan. Herregud, det skulle lika gärna varit förra sommaren, eller ja inte rent praktiskt men i känsklan. Så nära käns det och absolut inte som för 15 år sedan.

Ajajaj, kunde jag ens gå för 15 år sedan eller har jag bara fantastiskt dålig koll på hur gammal jag egentligen är?

Kommentarer
Postat av: Frida

:)

2011-09-19 @ 12:29:51
Postat av: Erika

Jag läser

jag minns

jag ler :-)

2011-09-20 @ 18:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0