Morning Glory!

Jaaa, solen skiner utanför mitt fönster! Jag blir så glad och full av energi! Galet egentligen att man kan påverkas så mycket, känna så mycket må så bra, av lite sol. ...och helmärkligt att avsaknaden kan ge motsatta känslor.

Jag återkommer alltid till funderingen om vad tanken verkligen kan åstadkomma. Om man kan tänka sig sjuk då måste man också kunna tänka sig frisk... Självklart krävs det en hel massa tankeverksamhet men att det går, det gör det. Magiskt.

Allt går förresten, allt man vill. Det som krävs är handling. Glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller med! Solen gör en pigg. Utan solen hade jag varit mycket tröttare än jag redan är :-)

Kram, Erika

2012-01-19 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0