Så, små steg. Ja, det sägs att man ibland ...

img_7735 (MMS)

Så, små steg. Ja, det sägs att man ibland skall börja med små steg. Ibland tycker jag att det är galet och ibland passar det. Hur som så måste man ta ett steg om man vill komma längre än drömmen. Mina små steg mot bättre hälsa har varit att ta bort sötsaker från mitt liv. I början var det jobbigt, löjligt jobbigt, men nu går det jättebra. Piggelin och bröllopstårta är undantaget:-). Nu är det dock dags för nästa steg. Rörelsen. Yogan är en del i rörelsen men den är i dagsläget endast en gång i veckan så nu måste något mer till. Promenad är min tanke. Jag ska hitta en struktur där det finns utrymme för det steget.


Kommentarer
Postat av: Erika

Promenader är bra - Det kör jag med :-)

2012-07-11 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0