NYTT!

Hihi, nu har jag hittat på ett nytt sätt att göra smycken! :-) I love it!

Jag e ju så att jag kommer på en sak, jag blir manisk och sen slutar jag tvärt. Inte ett problem på något vis, det är ju nyskapande jag gillar inte underhåll. Men, nu gör jag halsband och ringar i silver och tyg... Det ni! :-)

Jag ska fabricera några fina och sedan tänker jag att jag kan ha en liten tävling. Tro det eller ej men hur dålig jag än är på att blogga så kikar samma (stora) skara in här varje dag, till och med flera gånger om dagen. Det är fantastiskt!

Så, håll utkik för snart kommer färgglada, sommriga halsband att tävlas ut! :-)


I första omfången använder jag mig av Tildatyger, gillar ni dem?




Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0